ΙΣΤΟΙ ΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Αποτελούν λύση για θέσεις όπου ο ιστός αποτελεί παρόδιο εμπόδιο, και δεν μπορεί να ασφαλισθεί με στηθαία ασφαλείας, ή βρίσκεται μέσα στο λειτουργικό πλάτος του στηθαίου.Ανάλογα με το σημείο τοποθέτησης επιλέγεται και η αντίστοιχη κατηγορία απορρόφησης ενέργειας του ιστού (ΗΕ, LE, NE).
Κάθε στύλος χαρακτηρίζεται από ένα κωδικό με 7 χαρακτήρες που αντιστοιχούν σε 7 μετρήσιμες και δοκιμασμένες κατηγορίες.

1. Τιμές: 100, 70, 50
Είναι η ταχύτητα με την οποία έχει γίνει η δοκιμή πρόσκρουσης και συνοδεύεται πάντα από δοκιμή χαμηλής ταχύτητας (35 km/h).

2. Τιμές: ΗΕ, LE, NE.
Είναι η κατηγορία απορρόφησης ενέργειας.
ΗΕ: Για θέσεις σε κόμβους, με εμπόδια ή/και τρίτους χρήστες της οδού.
LE: Για θέσεις με μικρότερο κίνδυνο δευτερογενούς πρόσκρουσης.
ΝΕ: Για θέσεις με μηδενικό κίνδυνο (κενός χώρος 20Χ10 μέτρα πίσω από τον ιστό)

3. Τιμές: Β, C, D, E
Είναι το επίπεδο ασφάλειας επιβατών.
Μέγιστη τιμή για ΗΕ: C
Μέγιστη τιμή για LΕ: C
Μέγιστη τιμή για NΕ: B

4. Τιμές: S, R, X
Είναι ο τρόπος τοποθέτησης/ έδρασης του ιστού (έδαφος, σκυρόδεμα ή άλλο)

5. Τιμές: NS, SE
Είναι ο τρόπος κατάρρευσης του ιστού.
NS: δεν αποχωρίζεται από την βάση
SE: αποχωρίζεται από την βάση

6. Τιμές: SD, BD, MD
Είναι η κατεύθυνση με την οποία έχει γίνει η δοκιμή πρόσκρουσης.
SD: μονή κατεύθυνση
BD: διπλή κατεύθυνση
MD: πολλαπλές κατευθύνσεις

7. Τιμές: 0, 1
Είναι η παραμόρφωση οροφής της καμπίνας.
Μοναδική αποδεκτή τιμή το 0 (παραμόρφωση μικρότερη από 102mm ή 4 ίντσες.
Link για βίντεο από δοκιμές πρόσκρουσης.
Δοκιμή πρόσκρουσης NE-B στα 35 και 100 km/h.
Σύγκριση πρόσκρουσης σε συμβατικό χαλύβδινο ιστό και σε ιστό αλουμινίου παθητικής ασφάλειας ΝΕ-Β.
Δοκιμή πρόσκρουσης NE-C στα 35 km/h
Δοκιμή πρόσκρουσης NE-C στα 100 km/h.
Δοκιμή πρόσκρουσης ΗE στα 35 και 100 km/h.