ΙΣΤΟΙ ΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Αποτελούν λύση για θέσεις όπου ο ιστός αποτελεί παρόδιο εμπόδιο, και δεν μπορεί να ασφαλισθεί με στηθαία ασφαλείας, ή βρίσκεται μέσα στο λειτουργικό πλάτος του στηθαίου.Ανάλογα με το σημείο τοποθέτησης επιλέγεται και η αντίστοιχη κατηγορία απορρόφησης ενέργειας του ιστού (ΗΕ, LE, NE).
Κάθε στύλος χαρακτηρίζεται από ένα κωδικό με 7 χαρακτήρες που αντιστοιχούν σε 7 μετρήσιμες και δοκιμασμένες κατηγορίες.

1. Τιμές: 100, 70, 50

Είναι η ταχύτητα με την οποία έχει γίνει η δοκιμή πρόσκρουσης και συνοδεύεται πάντα από δοκιμή χαμηλής ταχύτητας (35 km/h).

2. Τιμές: ΗΕ, LE, NE.

Είναι η κατηγορία απορρόφησης ενέργειας.

ΗΕ: Για θέσεις σε κόμβους, με εμπόδια ή/και τρίτους χρήστες της οδού.

LE: Για θέσεις με μικρότερο κίνδυνο δευτερογενούς πρόσκρουσης.

ΝΕ: Για θέσεις με μηδενικό κίνδυνο (κενός χώρος 20Χ10 μέτρα πίσω από τον ιστό)

3. Τιμές: Β, C, D, E

Είναι το επίπεδο ασφάλειας επιβατών.

Μέγιστη τιμή για ΗΕ: C

Μέγιστη τιμή για LΕ: C

Μέγιστη τιμή για NΕ: B

4. Τιμές: S, R, X

Είναι ο τρόπος τοποθέτησης/ έδρασης του ιστού (έδαφος, σκυρόδεμα ή άλλο)

5. Τιμές: NS, SE

Είναι ο τρόπος κατάρρευσης του ιστού.

NS: δεν αποχωρίζεται από την βάση

SE: αποχωρίζεται από την βάση

 

6. Τιμές: SD, BD, MD

Είναι η κατεύθυνση με την οποία έχει γίνει η δοκιμή πρόσκρουσης.

SD: μονή κατεύθυνση

BD: διπλή κατεύθυνση

MD: πολλαπλές κατευθύνσεις

7. Τιμές: 0, 1

Είναι η παραμόρφωση οροφής της καμπίνας.

Μοναδική αποδεκτή τιμή το 0 (παραμόρφωση μικρότερη από 102mm ή 4 ίντσες. 

Link για βίντεο από δοκιμές πρόσκρουσης.

Δοκιμή πρόσκρουσης NE-B στα 35 και 100 km/h.

Σύγκριση πρόσκρουσης σε συμβατικό χαλύβδινο ιστό και σε ιστό αλουμινίου παθητικής ασφάλειας ΝΕ-Β.

Δοκιμή πρόσκρουσης NE-C στα 35 km/h

Δοκιμή πρόσκρουσης NE-C στα 100 km/h.

Δοκιμή πρόσκρουσης ΗE στα 35 και 100 km/h.